- Official Hackerz Online Discord Welcome Channel https://discord.gg/7u3rCHK

- Developers discord channel (For development live-streams and non-hackerz-online related topics only): https://discord.gg/VJrYR2SfUB

- Follow us on twitter! https://twitter.com/OkitooHackers

VOTE FOR NEXT GAME: viewtopic.php?f=3&p=7638#p7638

Hvordan jeg velger en guild + litt extra

Post Reply
ZeroDay
V.I.P.
In-game Username: Ugandan_Knuckle

Hvordan jeg velger en guild + litt extra

Post by ZeroDay » Wed Oct 11, 2017 15:15 PM

***Hei og velkommen i vårt lille, men fine underjordiske samfunn***

Målet mitt med å skrive denne tråden er å gi deg litt hjelp og kanskje svare på mange spørsmål,

Først bør du vite at guildene har en annen rolle her i forhold til andre spill. Den primære følelsen er fremdeles for å støtte hverandre, taktiske planeringer, gi hjelp om nødvendig, og du vet hva jeg mener, ikke sant? Den store forskjellen er at guildene kan bli ødelagt av andre guilder. Det er sikkert at øynene dine fortsatt jobber. Av denne grunn må du nå 500 rep for å lage en guild.
For å bli med i en guild, må ditt rep være høyere enn 80% av gjennomsnittet av guildens representant. Hvis du går med i en ny guild med en leder med 500 rep, er absolutt mininum 400. Men du bør vite at lederen ikke venter på at du tjener rykte, så fortsett å oppgradere, øve hacking og lage dine egne erfaringer.
Mitt personlige råd til deg er å vente til minst 1500 rep og se deg om.

fordeler av en guild

Det meste av dere kan tenke det er en god ting å være så tidlig som mulig medlem av en klan. Du kan gjøre hva du vil i guild chat. Ingen moderatorer eller kort i slang kalles mods ser på deg. Ingen atomatisk ban system eksisterer av SkyDnet der heller, så du er i stand til å kommunisere og bytte IPer.
En veldig positiv effekt er selvfølgelig endringene i momentumene til minere, mens andre er i stand til å hacke dem og få hc fra deg.
En annen god funksjon er at du kan angripe andre guilder ved DDoS-angrep.

ulemper ved en guild

Guildens kraft og levetid er avhengig av begge ledere og hvor godt de jobber sammen. Fordi de trengter å holde sine egne iper trygge. Hvis noen fikk dataene og nøkkelen, blir guilden til og med ødelagt mesteparten. Det eneste spørsmålet igjen er hvor lang tid det tar. Guild datasenter inneholder en svært kritisk fil med alle IP-er av medlemmene. Hvis du endrer din IP, vil filen også endre den!
Du er heller ikke i stand til å forlate en klan. Bare lederen kan gjøre. Så det er opp til deg hvor tidlig du vil binde deg selv.
Fordi du kan se DC IP på guild.app nå bør du være mer forsiktig å velge guilden. Hvert medlem er i stand til å angripe Eget-guild og få IP-er av alle medlemmer.
Å spørre i chat "søker guild .." eller noe sånt er en invitasjon til "swag guilds". Det er også uforsiktig fra en leder for å invitere spilleren.
Jeg anbefaler deg å ta et skudd, la oss kalle det kvalifikasjonstid. Snakk med medlemmene og se hva du kan få. Hvor aktiv og hva slags mennesker de er. Få et inntrykk av det, og jeg er sikker på at du ville ta en bedre beslutning.

Hvordan finne en guild?

Du gjenkjenner medlemmer av guilds ved deres tag foran nicknamet. [ABC] Nick
Du finner en anstendig oversikt på guildrangeringen.
Hvis du har nådd poenget, hvor du bestemmer deg for å bli med i en guild, vær kul og ta deg tid til å gjøre en undersøkelse og snakke med noen medlemmer av favorittgildene dine. Eller kjøper du noe uten å teste det?!

Hvor får jeg informasjon om guildet?

Det er ganske enkelt. Du kan finne taggen i chatten eller du søker etter taggen i guildrangeringen. Hvis du har taggen eller til og med tagger, bytt til skrivebordet og trykk på ikonet guild.app
Klikk nå på knappen "Søk etter guilde" eller klikk på høyre kategorien "GUILDS NET".
Skriv taggen inne i det tomme feltet, og du vet hva du skal gjøre faktisk.
Noen fakta om guiden vil dukke opp.

Det første faktum står for det selv og jeg er ganske sikker på at det ikke er noen forklaring.
Hvis "Bandwith util" -linjen har en hvit indikator i den, er guilden under angrep. Det kan du ikke ønsker å bli med Det neste interessepunktet for deg er "minste rykte". Hvis du har flere spørsmål om guilden eller om det er mulig å bli med selv med litt lavere rep som "mminste rykte", bør du kontakte lederen og ha en Chat med ham. Jeg anbefaler deg å gjøre det via pm i global chat. Vennligst hold kontakten ren. Du vil gjøre TEAM en veldig stor tjenete. Takk så godt! Vær så snill å gjenkjenne råd! Den eneste måten å forlate den valgte guilden er hvis du er inaktiv (48h uten pålogging), hvis din representant faller under Guildets avdeling eller lederen bestemmer seg for å sparke deg. På en eller annen måte er du bundet! Vær også oppmerksom på at en leder også kan bli inaktiv. Så det er bedre å vente litt og finne en større guild med erfarne hackere. Du velger deg, du har det og om du har snakket med noen medlemmer, er det på tide å sende en forespørsel via app eller du kontakter lederen i chatten. Det er slik
jeg ville velge en guild. Hvis du føler at noe mangler, skriv det og jeg vil legge det trinnvis. Er emnet inkludert jeg skal spørre om å slette innlegget, fordi ingen liker å scolle gjennom dusinvis av innlegg.

Takk for din forståelse.
Image

Post Reply

Return to “Written”