Official Hackerz Online Discord Welcome Channel
https://discord.gg/7u3rCHK

New requirements for joining the Discord Server

⚠️All new members need to have their account active for 24 hours (lowest possible by bot) before joining due to security policy. This is to protect all members.⚠️

⚠️Members need to interact with the emoji that was sent by Verifier Bot⚠️

- Follow us on twitter! https://twitter.com/OkitooHackers

En taktisk intorukstjon til spillet

Post Reply
ZeroDay
V.I.P.
In-game Username: Ugandan_Knuckle

En taktisk intorukstjon til spillet

Post by ZeroDay » Wed Oct 11, 2017 14:53 PM

***Velkommen til en taktisk introduksjon til spillet,***

nå må jeg tvinge meg til å oversette den store veiledningen for deg, så nesten alle er i stand til å vite det grunnleggende som trengs i begynnelsen.
ha det gøy å lese det og bruk informasjonen i ditt eget spill.

Verktøyene som utvikleren ga oss, er ganske begrenset, men skal stoppe oss dette?
Sikkert ikke, fordi det alltid er en måte hvis du virkelig vil ha det.

Det er den holdningen vi trenger. La oss ha det gøy å løse vanskelige problemer og finne måter ingen funnet før.
Noen av dere bør være forsiktige. Ikke glem, det er bare et spill, og du har også en reallife. Ta det enkelt og spill med modig avslapning. Finn den gode måten i midten for deg selv.
Jeg vet at noen av dere det krever mye, men hva har du lest over? !!!
OK, nå kan vi starte med de virkelige fakta og taktiske måter i dette spillet, antar jeg.

Det viktigste er effektivitet for meg selv, spesielt når jeg bruker Blackbits "BB". Alt du kan kjøpe med Hackcoins "HC" du bør kjøpe med HC. Jeg tror at alle brukte BB er bortkastet, og du reduserer nås målet.
Jeg håper du får det jeg prøver å forklare på slutten
Noen av dere kan si, "Jeg kjøper litt mer BB."
Kan du ikke vite at det finnes en grense for å kjøpe. Så maksimalt BB er etablert. Men la oss forlate denne diskusjonen. Ville bli filosofisk.

Du bør først vite at rykte er en dårlig indikator hvor vanskelig å hacke en spiller er. Det finnes mange måter å få rep uten å ha et høyt programvarenivå. Avhengig av måten en spiller har valgt. Alle kan ha samme rep, men et helt annet nivå av programvare.
Det er også neste punkt vi skal snakke om.

Target Analizer "TA" gjør det mulig å etablere klassen "Spy".
Kode reassembleren "CR" bringer oss tilbake klassen Master of the virtual bugs.
Nå er mulige måter spredt for lovbrudd. Over lang tid vil så mange taktiske muligheter vises. Det "ideelle" oppsettet av klasser og / eller et guild eksisterer ikke, vi må reflektere. Ikke desto mindre har det ikke endret grunnleggende om forsvaret.
Ytterligere informasjon vil følge etter noen personlige tester og analyser.

**Programvare**

AI er den viktigste programvaren på enhver taktisk måte du kanskje vil velge. Hvis høyprisen i begynnelsen og den lange oppgraderings tiden ikke ville eksistere, ville det være min høyeste verdi. Jeg tror det ikke kan skje, og AI forårsaker det ved sin funksjon. Med hvert trinn du level opp antall funn hver sniff vil øke. Du vil ha hver sniff en viss prosentandel for å slippe en høyere HC-pckgs eller hva som helst.

De neste verdiene lar oss dykke litt dypere inn i de forskjellige taktiske spillene.

Target Analizer "TA" gir oss en oversikt over noen fakta i en spiller. For nå vises tiden for "BT". Senere vil du også kjenne nivået av "AV" og online status for en spiller. Den siste info jeg virkelig liker, fordi det åpner noen fine alternativer å bruke.

Antivirus "AV" har en bilateral funksjon.
Det er den eneste verdien av programvare som beskytter deg om å miste din IP-liste, fra visse virus og holder en viss del av "HC" hvis du ble angrepet.

Koblet til "AV" Jeg må nevne Code Reassembler "CR". Dette verktøyet spiller nå en viktig rolle i spillet. I det minste hvis du får din "HC" ved en av ormene eller bruk logg og / eller historikkdeleter effektivt.
Diskrimineringen gir oss to fakta å håndtere. Hvis angriperenes "CR" er på samme nivå, er "AV" til forsvareren, vil viruset overleve med 100%. Hvis "CR" er ca 80% av "AV" til forsvareren, vil viruset få en sjanse til å suvive med 50%.
Utviklingen synes å være lineær, men vi trenger en til å bevise det med 100%. Den lineære avtagende utviklingen synes meg den mest logiske muligheten. Bedre enn en eksponentiell- og / eller sinus- / cosinus-funksjon med grenser: mrgreen:

"CR" / "AV": sjanse til å overleve
100%: 100%
95%: 87,5%
90%: 75%
85%: 62,5%
80%: 50%
75%: 37,5%
70%: 25%

Den mest klare verdien av lovbrudd er Passwordcracker "PWC". Oppgrader den, og du vil redusere sprekktiden til minimum 3 sekunder. Det er den tekniske grensen.

En ren forseelse spiller vil fokusere på å oppgradere "AI" etter begynnelsesperioden og ignorere alle andre verdier. Hvis du vil spille med noen barrierer for angriperne, inkluderer "AV".

"AV" for øyeblikket beskytter bare pengene dine og sletter viruset ved å skanne.

Begge verdiene til forsvaret er brannmuren "FW" og Back-Tracing-verktøyet "BT".
"FW" kjemper mot angriperenes "PWC" og øker sprekktiden. Det reduserer også sporets tid og løfter straffen på "BL".
"BT" reduserer sporetiden.
Image

Post Reply

Return to “Written”