Official Hackerz Online Discord Welcome Channel
https://discord.gg/7u3rCHK

New requirements for joining the Discord Server

⚠️All new members need to have their account active for 24 hours (lowest possible by bot) before joining due to security policy. This is to protect all members.⚠️

⚠️Members need to interact with the emoji that was sent by Verifier Bot⚠️

- Follow us on twitter! https://twitter.com/OkitooHackers

Stealth Hacking !!

Post Reply
User avatar
MisFire
New Hacker
Posts: 8
Joined: Fri Jul 07, 2017 19:32 PM
In-game Username: MisFire

Stealth Hacking !!

Post by MisFire » Thu Jul 13, 2017 17:59 PM

Postoje dva različita tipa hakovanja - Direct Connections i Bouncing. Svaki ima svoje prednosti i nedostatke, pa je na vama da odlučite koji način zapošljavanja ćete odabrati. Međutim, postoje nebrojene različite metode koje možete koristiti za otežavanje svakome da uhvati vašu adresu ili trag unazad do vaše kapije.

1) Izbor metode povezivanja

Direktne veze
Najosnovniji način hakovanja je preko direktne veze gdje se direktno povežete na kapiju vašeg cilja. Ova metoda se istaknuto koristi pri preduzimanju "prikupljanja iz" misija; Jer neaktivni igrači verovatno neće pratiti svoju kapiju ili koristiti zaštitnu aplikaciju. To znači da nema potrebe za hakovanjem vašeg prvog odbijanja i uklanja rizika od napuštanja IP-a na prvom odskoku dok ne završite svoj hack i vratite se da ga uklonite.

Direktne veze protiv umereno dobro pripremljenih, aktivnih hakera obično će vas uhvatiti preko aplikacije za nadzor (aplikacija za nadzor čuva vašu mrežu i upozorava vas na veze kada ste na mreži). Oni takođe mogu biti deo fenomena "dvostruke evidencije" kada dva igrača hvataju istu metu, istovremeno izlažući svoje IP adrese jedni drugima pre nego što se ona može izbrisati iz log-ova.

Bouncing
Termin "odbacivanje" odnosi se na upotrebu drugih IP adresa, bilo neaktivnih ili aktivnih, da biste masku povezali sa konačnim ciljem. Odskakujete od IP-a do IP-a dok ne dodjete do odredišta.

Ako biste koristili IP 1, 2, 3, 4 i 5 da biste se povezali sa Target I, a Target I je imao aktivni čuvar, log bi prikazao IP 5, a ne vašu IP adresu.

Niste dobili ni jednu informaciju prilikom pokušaja hack-a osim vaše reputacije. To znači da ako se direktno povežete sa igračem sa malom reputacijom, ali vrlo visokim softverom možete rizikovati da budete uhvaćeni jer ne možete krekovati njihovu lozinku pre nego što tajmer istekne.

2) Odabir vašeg "Prvog odbacivanja"
Možda mislite da možete koristiti bilo koji stari IP za odbijanje sve dok je neaktivan. Međutim, ako ne izvršite barem malo kontrole prometa pre nego što izvršite napad, možda će vam proći i IP. Razlog za to je kada napadate putem odbijanja, vaš IP je ranjiv jer ostane na prvim bounce log-ovima dok ne završite napad, hakujte bounce 1 i izbrišite svoje evidencije. To znači da ako neko drugi hakuje tu IP prilikom napada - oni će moći da vide (i kopiraju) vašu IP adresu.

Kako izbjeći ovo? Najbolji način je da koristite "mrtve" račune. Ovo su neaktivni računari bez veza ili odbijanja i može ih biti teško naći u zavisnosti od situacije. Ovakve vrste računara možete pronaći tako što ćete prihvatiti misije na najmanju dostupnu igračevu reputaciju koja često većina ljudi ostavi na miru nakon ugleda ili novca.

3) Izaberite Vaš prelazni bounce
Druga do poslednje IP adrese u vašoj listi odbijanja (IP adresa koja će se koristiti za povezivanje sa vašim ciljem) može biti važna kao i vaš prvi bounce. Na primer, ako hakujete nekoga sa 1000 reputacije, korišćenje pretposlednjeg odbijanja sa reputacijom od 1500 će uzrokovati probleme kada budu pokušali da vas prate jer će trebati da hakuju nekoga sa većom reputacijom i, u teoriji, višim softverom.

Treba napomenuti da korištenje predznakog odbijanja sa većom reputacijom od vašeg cilja može dovesti do odbijanja aktivnog igrača kao predznakog bounce-a. Ovo povećava rizik (niko ne voli da bude bounce-ovan), ali se može ublažiti povećanjem ukupnih odbijanja korišćenih u vezi.

Ako ne možete da pronađete neaktivnog igrača sa većom reputacijom od vašeg cilja (i ne želite da odskočite aktivnim igračem), jedina opcija je da pronađete neaktivnog igrača sa reputacijom što je bliže vašoj meti - ili koristite IP adresu koja ima puno aktivnosti (odbija od drugih ljudi) otežava vašoj meti da otkrije šta je legitimno odbijanje.

(Treba da zapamtite da konvencionalni način praćenja povratka odbija se korišćenjem markica za povezivanje da bi se proverio lanac odbijanja).

4) Odabir dužine bacanja lanca
Može se pretpostaviti da bi korištenje maksimalne količine odbijanja uvek bilo najbolje rešenje. Međutim, imate nekoliko pitanja na koje morate prvo odgovoriti.

- Koliko IP adresa ste prikupili ? Da li ste spremni na kompromis? Kada odbacuju IP adrese, oni se prijavljuju na druge kapije i obično samo obrišete prvo i predposlednje odbijanje. To znači da ako koristite 6 IP-ova za povezivanje sa ciljem, 4 od njih će biti u log-u koje će svi ostali videti. Ovo bi moglo dovesti do toga da neko prizna isti skup IP-a i pokušava da vas uhvati tako što će redovno hakovati one IP adrese nadajući se da ćete se vratiti sa kraće udaljenosti.

- Koliko će vremena trajati za moj cilj da se probije kroz trag za bounce i da me pronađe? Igrači sa višom reputacijom obično će vam pružiti više vremena da izbrišete svoje numere. Ovo je važna odluka jer korištenje vaših "najviših" igrača znači izlaganje njih drugim ljudima (omogućavajući im da zgrabite IP i farmu za rep ili novac), ali koristeći male reputacije igrači će skratiti ukupno vreme potrebno za praćenje napada nazad na tebe.

- Da li će vaš cilj biti sumnjičav za vas? Ovo je teško pitanje za odgovoriti, ali je sigurno reći da ako ste ranije hakovali, ili više od jednom, to bi mogla biti mogućnost. Ova situacija bi imala koristi od korišćenja aktivnog igrača kao mamca i pokušaja da ih učinimo krivim.

Na primer, uzmite sledeću vezu: IP 1, 2, 3, 4, Igrač Y, 5, 6, 7, Igrač X

Obično biste izbrisali IP 7 iz Igrača X. Međutim, u ovom primeru želite da napustite trag za odbijanje koji vodi nazad na igrača Y. Najmanji minimum zahteva da hakujete IP 1 da biste uklonili svoje evidencije, ali da biste u potpunosti iskoristili ovu metodu, trebali biste hakovati igrača Y i ukloniti sve log-ove.

5) Napredne metode
Glavno pitanje sa odbacivanjem je prvo odbijanje. Postoji mnogo stvari koje možete učiniti da biste se zaštitili, ali na kraju ste i dalje ranjivi. Međutim, ako hakujete ciljeve visokog profila (ili jednostavno ne želite da rizikujete otkrivanje IP-a), možete se udružiti sa drugom osobom.

Razmotrite bounce lanac IP 1, 2, 3, 4, 5, 6, Target

Prethodni opisi su primetili da je vaša IP adresa ostala na IP 1 dok ne završite hakovanje vašeg cilja i vratite se nazad kako biste obrisali log-ove. Ovo se može ublažiti ako imate prijatelja da probijete IP 1 čim počnete sa vezom (pre nego što počnete sa hakovanjem) i uklanjate i vaše i njihove IP adrese.

Dodatno

- Biće ljudi koji kažu da" pravi igrači ne bounc-uju" i drugi slični. Dok svako ima pravo na mišljenje obično ćete naći da ih jednostavno ne može uznemiravati ili ne razumjeti mehaničara u potpunosti i kako je korisno (i oni su obično oni sa kojima je njihov IP propušten opet i opet)

- Od vas će biti zatraženo da ne hakujete 2,5 dana (60 sati) pre nego što promenite svoj IP. Ova činjenica samo bi trebalo da vam dozvoljava da shvatite važnost sakrivanja vašeg IP kada hakujete aktivne ili visokokvalitetne ciljeve.

- Hvalisanje u chatu nije savetovano. Zašto prolaziti kroz sve nevolje da biste skrivali nekoga ako se samo identifikujete u ćaskanju? ("Ali oni nemaju moju IP adresu") nije bitno. Kada se identifikujete, počeće da vas traže (ili barem motre na vas), pa je često najbolje reći da se ne čujete.

TRANSLATED BY / PREVEDENO OD STRANE > MisFire

Image
Life is simple , you make choices and you dont look back !

Image

Post Reply

Return to “Written”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest